چشم انداز
چشم انداز
عـکس ها و شعر و مطالب منتخب

پنجمین روز تحصن دانشجویان، طلاب و مردم پایتخت در برابر مجلس شورای اسلامی در اعتراض به روند منفلانه مجلس در برابر برجام در شرایطی به پایان رسید که شب جمعه همزمان با شب عید غدیر خم نیز بود و این ماجرا باعث حواشی جالبی شده بود که آن را به قلم یکی از افراد حاضر در تحصن می خوانید:

 
مردم هر ساعت با خانواده هایشان به تحصن اضافه می شوند. در گوشه ای حاج آقا عمارلو که انصافا برجام رو انگار قورت داده! دارد با جوانانی که سوال دارند صحبت می کند.
 
در جای دیگر جزوات و کتب تحلیل برجام به فروش می رسد. گپ های چند نفره بحث برسر برجام توجه مردم رهگذر را جلب کرده و هر از چند گاهی یک ماشین جلو مجلس ترمز می کند و از جوانان می خواهد تا بار ماشین را خالی کنند.
 
یکی هندوانه آورده. یکی غذا، یکی میوه و یکی شیرینی! یک خانم مسن هم با ۵۰ عدد نان بربری آمده و انگار مردم خودشون جهت تدارکات تحصن دست بکار شدن!
 
امشب مردم اسپانسر! سنگ تمام گذاشتن انصافا ... یه چیزی تو مایه های پذیرایی اربعین!...یک کارتون فلافل هم آمد...
 
شربت و شیرنی هم که جزء لاینفک عید غدیر است ... اما دیشب از این خبرا نبود...! ماشین های رهگذر از بچه های خوش تیپی که دارن تراکت پخش می کنن سوال می کنن قضیه چیه؟ چه خبر شده؟
 
بعضی هاشون که خبر دارن داد میزنن دمتون گرم... بعضی هم با خنده رد می شوند... بعضی دیگر هم ترجیح میدهند سکوت کرده و تراکت را مطالعه کنن...‌ یک عده ترمز کرده پیاده میشوند و سوال هایشان را از متحصنین راجع به برجام می پرسند.
 
باد و باران فضای تجمع را حسابی عوض کرده و لطافتی توام با خیسی موکت ها و جوراب هایمان را در پی داشته!...دوستان سر به آسمان گرفته و با خدا مذاکره می کنن... پس از اندکی هوا صاف معتدل می شود....:) خیمه های دانشگاه های مختلف،خانواده ها،و شهرستان های مختلف علم شده است...
 
یک اکیپ جوان که تازه آمده اند میگویند چه کاری از دست ما بر می آید... خلاصه اوضاع بشدت مردمی است و هرکس یک گوشه کار رو بدست گرفته.
 
بعنوان یک فعال در تجمعات انقلابی اعتراف میکنم بعد از اربعین واقعا این تجمع مردمی ترین تجمعی بود که به چشمم دیده بودم!
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 10 مهر 1394برچسب:, توسط alimy